پایگاه اطلاع رسانی نسیم ترشیز شهرستان کاشمر

وب سایت خبری ،اطلاع رسانی،فرهنگی و ورزشی شهرستان

پایگاه اطلاع رسانی نسیم ترشیز شهرستان کاشمر

وب سایت خبری ،اطلاع رسانی،فرهنگی و ورزشی شهرستان

پایگاه اطلاع رسانی نسیم ترشیز شهرستان کاشمر

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۵۴ ب.ظ

۰

دولت و ملت مواظب نفوذ دشمن باشند

جمعه, ۶ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۵۴ ب.ظ

دولت و ملت مواظب نفوذ دشمن باشند

مطالب در ادامه ...

حجت اسلام والمسلمین سید ابوالقاسم یعقوبی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به هفته دولت گفت: هفته دولت به دولتمردان و خدمتگزاران عزیز و گرامی تبریک می گویم، در شرایط سختی کشور را اداره می کنند، خصوصا از مسئولینی که در شهرستان با وحدت و همدلی به مردم خدمت می کنند از همگان تشکر می کنم .
امام جمعه کاشمر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار هیئت دولت گفت: چند نکته را یادآوری کنم اولا پایان دادن به مذاکرات یک نکته خوب و مثبت بوده است و تا اینجا انچه اتفاق افتاده مایه رضایت رهبری و عزت کشور بوده است امیدواریم پایان این مذاکرات و برجام ختم به خیر بشود و به نفع ملت و کشور و منافع ملی ما تمام بشود.و دیگر آرامش و ثبات نسبی که در زمینه اقتصادی بوجود آمده یک اقدام خیلی خوبی است که توسط این دولت بوجود آمده است .
حجت اسلام یعقوبی با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری به هیئت دولت گفت: حواس دولت و ملت همه باید جمع باشد که چرا دشمن به پای میز مذاکرات امد ، آیا دشمن دست از دشمنی برداشته که قطعا اینطوری نیست بلکه پای میز مذاکرات آمد و دست از فکر حمله نظامی برداشت ، بخاطر روحیه شهادت طلبی و امکانات نظامی و موشکی که ایران دارد و با این سرداران و نیروهائی که در ایران بوجود آمده و جبهه مقاومت و بیداری اسلامی در عراق و سوریه و یمن دارد و فهمید جنگ با ایران فایدهای ندارد این را خودشان در حین مذاکرات اذعان داشتند و گفتند با مذاکره شاید بتوانیم جلوی پیشرفت ایران را بگیریم ولی ما باید قصد دشمن از مذاکرا ت را بدانیم و جلوی نفوذ آنان را بگیریم.
وی افزود: آنها آمدند از طریق مذاکرات در فرهنگ و اقتصاد و سیاست ما نفوذ کنند و با این نفوذ به نظام ما ضربه بزنند و هدف اصلی آنها نفوذ در ایران است که جریانان انحرافی و فتنه گران را برای اتخابات آخر سال آماده کنند و پای منافقین را به کشور بار دیگر باز کنند. و رسما هم اعلام کردند که ما میخواهیم کاری کنیم که فلان حزب انتخاباب بشود . لذا ما باید حربه دشمن را بشناسیم و جلوی نفوذ آنان را با دقت بگیریم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۶
مدیرسایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی